Striimikorneri 22
VECTOR- Suomen verkkopeliyhdistys Ry

 

Striimikorneri 22 -projektin toiminta rakentuu Vectorama -tapahtuman ympärille. Projektilla mahdollistetaan nuorille tilaisuus päästä kokeilemaan oman mielenkiinnon mukaan tapahtuma- ja mediatuotannon sisältöjä. Toteuttajanuorille muodostetaan tapahtumaorganisaatiossa paikat Game-tiimissä, joka vastaa tapahtumassa järjestettävistä turnauksista. Tiimin yleisiin työtehtäviin kuuluvat turnauksien suunnittelu, toteutus sekä sovitus muuhun tapahtumaan. Toteuttajanuorilla on aktiivinen rooli projektin sisältöjen toteutuksessa. Konkreettiset sisällöt määrittävät toteuttajanuorten oma motivaatio ja mielenkiinto. 

Projektissa suunnitellaan Striimikornerin ja mahdollisten turnausten konkreettista sisältöä.  Projektin suunnittelu tapahtuu etänä mm. Discordin ja Slackin avulla. Toteuttajanuoret ovat yhteydessä vastuuhenkilöihin eri verkkosovellusten kautta ja Vectoramassa he tapaavat kasvotusten. Suunnitellut turnaukset asetetaan jo olemassa ovelien turnausten sisältöön tai erillisinä, pienempinä peliturnauksina.

 

Tutustu projektin esitteeseen tästä linkistä (pdf)

Projektin varsinainen toiminta-aika on päättynyt.

 

 

Striimikorneri 22 vastaa teemoihin Digipelaamisen tukeminen ja merkityksellisyys sekä digikuiskaajat

Lisätietoja voit kysyä Peliliikkeen työntekijöiltä tai vastuuhenkilöiltä: Eetu Koski ja Tapio Haapala. Yhteystiedot täältä (avautuu uuteen välilehteen).

peliliike-kuva2-green.jpg
vectorama_2018_pysty_valkoiselletaustalle.png